درخواست بالگرد دید در شب ایران از ترکیه آخرین اطلاعیه ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر پیرامون سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش چهره‌های سیاسی ایران به حادثه هلی‌کوپتر رئیس جمهور درس مردم ایران به جریان‌های ایران‌ستیز واکنش مقامات سیاسی ایران و جهان به حادثه برای بالگرد رئیس جمهور ایران دبیر کل جمعیت هلال احمر: امیدواریم تا دقایقی دیگر، خبر خوبی دریافت کنیم + ویدئو واکنش عربستان به سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور| ریاض: در شرایط دشوار کنونی در کنار کشور برادر، ایران ایستاده‌ایم واکنش ترکیه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران | اردوغان: بسیار متاسفیم منصوری: دو نفر از بالگرد رئیس جمهور با ما ارتباط گرفتند+ فیلم نخست‌وزیر هند: برای سلامتی رئیس‌جمهور ایران دعا می‌کنیم واکنش قالیباف به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور و همراهان + فیلم اطلاعیه فراجا درباره اخبار سانحه سقوط هلیکوپتر رئیس‌جمهور | صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد
سرخط خبرها

ترس صهیونیست‌ها، پناهگاه‌های تل‌آویو را فعال کرد

  • کد خبر: ۱۶۳۱۵۴
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
ترس صهیونیست‌ها، پناهگاه‌های تل‌آویو را فعال کرد
منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، مقام‌های صهیونیست از بیم حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین، دستور بازگشایی پناهگاه‌ها در تل‌آویو را دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرداری تل آویو تصمیم گرفته است تا ۲۴۰ پناهگاه عمومی در این شهر را برای شرایط اضطراری بازگشایی کند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، مدارس در شهرک‌های صهیونیستی تا عمق ۴۰ کیلومتری مرز با نوار غزه فردا (چهارشنبه) تعطیل خواهد بود.

در همین رابطه، نشست امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه پایان یافت و بر اساس گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در آماده باش خواهند بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از نشست امنیتی کابینه خود گفت که ما در بحبوحه یک درگیری هستیم و برای همه سناریوها آماده هستیم. من به نیروهای خود دستور داده‌ام که برای هرگونه تشدید تنش از هر جبهه‌ای آماده شوند.

یوآو گالانت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: عملیات ما در غزه دقیق بود و به اهداف خود رسید.

«رونین بار» رئیس شاباک (سازمان اطلاعات و امنیتی داخلی) نیز گفته است که این سازمان امنیتی و اطلاعاتی هم در عملیات بامداد سه‌شنبه علیه غزه نقش داشته است.

بامداد امروز (سه‌شنبه) هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در حمله‌ای هوایی یک خودرو را در خانیونس در جنوب نوار غزه هدف قرارداد و دو فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و به این ترتیب شمار شهدای حملات روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۵ نفر افزایش یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در این حمله هوایی، یک گروه از فلسطینی‌ها قصد شلیک موشک ضد زره را داشتند که در منطقه خان‌یونس (جنوب نوار غزه) هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

این درحالی است که منابع فلسطینی از شهادت دو کشاورز در این حمله خبر می‌دهند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت بامداد امروز سه‌شنبه صهیونیست‌ها در غزه و شهادت ۱۳ فلسطینی در این جنایت در پیامی خطاب به رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید آماده تاوان دادن این جنایت باشد.

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: امروز برای جمعی از شهدا اعم از فرماندهان، کودکان و زنانی که در اثر تجاوزات خائنانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و در رأس آنها سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نام‌های «جهاد الغانم»، «خلیل البهتینی» و «طارق عزالدین» سوگوار هستیم.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن عزاداری برای شهدا، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار می‌داند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد: اشغالگران و رهبران آن که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای تحمل تاوان آن آماده کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->